The Sky is the Limit, kiddos!!!!!

Sunday, June 17, 2007

True Happiness

Ειμαι ευτυχισμενη. Ειμαι ευτυχισμενη οταν βλεπω τους φιλους μου να χορευουν σαν να μην τους βλεπει κανεις. Ειμαι ευτυχισμενη όταν τους βλεπω να ανοιγουν τα ματια,να βλεπουν οτι τους παρατηρω και να μου χαμογελουν. Είμαι ευτυχισμενη οταν τους βλεπω να παιζουν με τη μπαντα τους τραγουδια που αγαπουν και τα νοιωθουν. Ειμαι ευτυχισμενη οταν ειμαι κοντα τους,καθισμενη πανω σε ενα ηχειο γιατι δεν εχω που αλλου να σταθω και ειτε χοροπηδαω,ειτε τραγουδω μαζι τους αδιαφοροντας για το αν ειμαι παραφωνη ή οχι, ακουμπισμενη με τα ματια κλειστα πανω στο τζαμι του παραθυρου. Ειμαι ευτυχισμενη οταν με ενα γλυκο λογο μπορω να κανω ενα φιλο μου να γελασει ή να χαμογελασει ενω ειναι στενοχωρημενος ή εκνευρισμενος. Ειμαι ευτυχισμενοι οταν πηγαινοντας καπου ολοι μαζι μεταμορφωνουμε το μερος σε παιδικη χαρα. Ειμαι ευτυχισμενη οταν με ενα χαδι μπορω να ηρεμησω τις ανταριασμενες θαλασσες των ψυχων τους.

Κωλοπαιδα,θα σκοτωνα για να χαμογελατε συνεχεια...

Υ.Γ. Ειμαι ευτυχισμενη οταν η τεχνολογικη δυσλεξια μου με κανει και κανω λαθακια του στυλ "ειμαι ευτυχισμενοι" γιατι μου θυμιζει ακουσιως αλλα για αλλη μια φορα οτι ειμαι ευτυχισμενη οταν ειναι ευτυχισμενοι...Γι'αυτο,το λαθακι αυτο θα παραμεινει ως εχει...

No comments: