The Sky is the Limit, kiddos!!!!!

Wednesday, July 18, 2007

SEPTEM as in SEPTEMBER

Δε χρειαζομαι πτυχια για να σου αποδειξω οτι εχω μυαλο. Αφενος δεν φαινεται απο αυτα,αφ ετερου,αν δεν το βλεπεις στα ματια μου, κατι δε σε συνδεει με μενα.
Δε χρειαζομαι συντροφο για να νιωθω ασφαλης.Ακομη κι αν προσπαθησαν να με μαθουν ετσι,δεν με εμαθα εγω εν τελει.
Δεν προσπαθω για να μου πεις μπραβο. Προσπαθω για να ξεπερασω τον εαυτο μου για αλλη μια φορα.
Δε σκυβω το κεφαλι οταν με πληγωνεις αναιτια. Σου δειχνω το λογο που σε εφτασε στο σημειο να το κανεις αυτο.
Κανω υπομονη ωσπου να πατησεις στα ποδια σου. Μετα ομως σε κανω να καταλαβεις τα λαθη σου με οποιον τροπο χρειαστει.
Δε θα σου χαριστω. Ελα να με κερδισεις.
Κι ακομη οταν σου χαριζω το χαδι μου, να θυμασαι οτι παντα μπορω να βγαλω νυχια.
Δεν βιαζομαι. Περιμενω την καταλληλη στιγμη.
Δε χρειαζεται να σου αποδειξω τιποτα. Ξερεις ποια ειμαι και κατα βαθος θελεις να υποκλιθεις.

1 comment:

Anonymous said...

Μήπως είσαι εγώ?...
Αλλά θα μου πεις κανείς δεν μπορεί να είναι ΤΌΣΟ ίδιος...