The Sky is the Limit, kiddos!!!!!

Tuesday, March 20, 2007

Γυρισμος

Μοοd: Hangovered
Now playing: W. Killar: Dracula o.s.t.

Μετά από καιρό ένας από μηχανής θεός ή αλλιώς η προσωποποιημένη φωνή της συνείδησής μου με ώθησε να γράψω. Ξεκινώ λοιπόν ξανά την παλιά συνήθεια καταγραφής των εγκεφαλικών μου περιττωμάτων, θέλοντας να πιστεύω πιο ώριμη (ακόμη κι αν άλλοι το αμφισβητούν), πιο κατασταλαγμένη (σειρα μου να θέσω αυτή τη δήλωση υπό αμφισβήτηση) μη φοβούμενη πλέον να ανοίξω τους ασκούς του Αιόλου της ψυχής μου. Και αλίμονο στον άτυχο που θα κάνει το λάθος να πατήσει την τυχαία, ουσιαστικά, διάταξη γραμμάτων που οδηγεί στο blog μου. Άγνωστη με ένα κομμάτι χαρτί, άγνώστη πίσω από μία οθόνη, ίσως ακόμη άγνωστη και για εμένα την ίδια..

Καλά ξεμπερδέματα...

1 comment:

gremiii said...

Welcome, glykoulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Xwse anelehta!!!